Hotel je velmi otevřený stážistům, díky milému kolektivu ochotným vedoucím pracovníkům jsem vytěžila ze stáže co nejvíce. Možnost vybrat si dny směn na recepci, pracovníci ostatních oddělení si také udělali čas a ukázali mi svou náplň práce.
Jedná se o městský hotel, který je otevřený většinu měsíců v roce, nachází se v centru a tak má návštěvníky jezdící za různými účely (dovolená, business, semináře a konference), což vyžaduje různý styl komunikace s lidmi, různé platby, strategii v ubytování atd atd.
Získala jsem přehled o chodu hotelu a jeho odděleních, naučila jsem se pracovat s rezervačním systémem, procvičila jsem si jazykovou zásobu a cizí jazyky, zdokonalila se v dovednostech a nabrala nové zkušenosti.
Jako nevýhodu považuji jen 1 pracovníka recepce na 12h směnu, kdy je náročné stát na recepci, se skoro nemožností si odskočit a už vůbec ne využít 1h pauzu nebo pauzu na oběd. Práce je náročná svou různorodostí, ale o to zajímavá. Faktem je, že recepční je povinen vědět vše, a co neví, musí vědět jak to zjistit, a nebo jak odpovědět :))
víceméně